لامپ یو وی و ماشین ظرفشویی

لامپ یو وی و ماشین ظرفشویی

شست و شوي ظروف با وجود لامپ يو وي باعث مي شود بدون هيچ تغييري در طعم و مزه آب تمام ميكروب ها و آلودگي ها از بين بروند و شما با خيالي آسوده از ظروف خود استفاده كنيد مخصوصا زماني كه يكي از اعضاي خانواده مبتلا به ويروس آنفولانزا يا هر ويروس ديگري باشد اين اشعه به قدري پيشرفته است كه مي تواند هر نوع ويروسي را از بين ببرد. پس از اتمام كار و باز شدن درب دستگاه، لامپ یو وی به طور خودكار خاموش مي شود. لامپ یو وی  در ماشين هاي ظرفشويي پیشرفته بیشتر به شكل يك لامپ بخار يا جيوه اي است. وظيفه مهم آن ضد عفوني كردن ظروف و همينطور نفوذ آن به تمام باكتري ها و ميكروب ها و در نهايت غير فعال كردن آن ها مي باشد. يكي از برند هاي معتبر ماشین ظرفشویی كه مجهز به سيستم یو وی مي باشند ماشين هاي ظرفشويي ال جي هستند. يك دكمه مجزا براي ضد عفوني كردن ظروف بر روي دستگاه ماشين ظرفشويي وجود دارد كه با فشردن اين دكمه مرحله ضد عفوني و مقابله با ميكروب ها آغاز مي شود.در ماشين هاي ظرفشويي پس از مرحله خشك كردن، هنوز كابين و محفظه ها مرطوب هستند كه این مکان مي تواند محل مناسبي براي رشد و توليد باكتري ها باشد. وجود لامپ یووی  در ماشين هاي ظرفشويي در چنين مواقعي با انتشار اشعه ماوراي بنفش ساختار بدن همه ميكروب ها و باكتري ها را از بين مي برد.

فواید استفاده از لامپ یو وی

وجود لامپ یووی در ماشين هاي ظرفشويي به دليل پاكسازي و ضد عفوني كردن ظروف و محيط دستگاه از هرنوع باكتري، قارچ و ويروس، يك مزيت مهم به حساب مي آيد. اما لامپ هاي UV كاربرد هاي زياد ديگري هم دارند از جمله براي استريل در بيمارستان ها و اتاق عمل، استریل کردن منازل و محيط هاي كاري، ضدعفوني كردن رستوران ها و آشپزخانه هاي بزرگ، استريل كردن لوازم و تجهيزات صنعتي، ضدعفوني كردن مخازن آب و بسياري كاربرد های مفید دیگر.

  • بدون ايجاد بو و مزه در مواد غذايي و مايعات باعث ضد عفوني كردن آن ها مي شود.
  • عاري از هرگونه مواد شيميايي است و با محيط زيست سازگاري كامل دارد و بدون اينكه هيچ تغيير خاصي در محيط ايجاد كند مراحل استريل سازي را انجام مي دهد.
  • با تغيير دماي محيط به هيچ وجه كارايي و عملكرد آن تغيير نمي كند.در مدت زماني كوتاه عمليات پاكسازي و استريل سازي را انجام مي دهد.
  • مصرف انرژي لامپ یووی  بسيار پايين و به صرفه است.

ضررهای استفاده از لامپ یووی

اگر شما در معرض مستقيم لامپ هاي يو وي به مدت طولاني قرار بگيريد ممكن است موجب قدرتمند شدن سلول هاي DNA شود در نتيجه به مرور علائم چروک و پيري در پوست شما مشاهده شود. و همچنین باعث بروز بیماری های خطرناک از جمله سرطان پوست می شود.هيچ گاه به طور مستقيم از پشت شيشه به لامپ هاي یو وی خيره نشويد به اميد اينكه خطري شما را تهديد نمي كند، نه اينطور نيست اشعه ماوراي بنفش در بعضي موارد حتي از شيشه هم عبور مي كند و ممكن است به چشمان شما آسيب برساند.

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


ماشین سازی ایرانمهر

از گالری تصاویر ماشین سازی ایرانمهر دیدن فرمایید.

لامپ یوی،لامپ یووی،یووی لامپ،لامپ uv،نور uv،لامپ فلورسنت ماوراء بنفش،لامپ ماورای بنفش،رفکتور لامپ یووی (UV)،ترانس یووی،وارنیش یووی،لامپ یووی و میکروب زدایی،عینک یووی،آفتاب سوختگی،ابزار درمان،اشعه uv،اشعه خورشید،انجمن پزشکی آمریکا،جلوه های نورانی،ملزومات یووی،چاپ یووی،لامپ یووی خشک کن،رفکتور لامپ یو وی،لامپ میکروب زدایی،

 

فهرست مطالب